Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2007

Όλη η Αλήθεια για τη ΓΕΝΕΣΗ (κεφάλαιο 1ο)



Βρισκόμαστε στην εποχή της αμφισβήτησης και της πνευματικής ανησυχίας. Μας έχει πιάσει ένα πράγμα και ψάχνουμε μανιωδώς την αλήθεια. Γιατί ο Ντα Βίντσι έκανε μια στραβή πινελιά κάτι σημαίνει αυτό κτλ κτλ. Τον βλάκα, λέει ο πατέρας μου, του δείχνεις το φεγγάρι και αυτός κοιτάει το δάχτυλο. Μου φαίνεται όμως απίστευτο τόσο μεγάλες αλήθειες, κρυμμένες τόσους αιώνες, να αποκαλύπτονται σε ένα cd δώρο κυριακάτικης εφημερίδας (καλύτερα να πάρεις την πιο φτηνή. Έχει και τσόντα). Ήρθε λοιπόν η ώρα να μάθετε όλη την αλήθεια. Μετά από χρόνια ερευνών, καλώντας πνεύματα με τη γνωστή μέθοδο του ποτηριού και συμβουλευόμενος τις αλάνθαστες κάρτες ταρώ στα 090 τολμώ και αποκαλύπτω! Όλη η αλήθεια για τη γένεση! (Φανταστείτε έναν εκοφαντικό θόρυβο κεραυνού, δυστυχώς δεν έχουμε ήχο.)

Στην Αρχή υπήρχε σκοτάδι. Και είπε ο Θεός. Γενηθήτω το φως. Και ξαφνικά φωτίστηκε όλη η γη. Καλά πάμε, φτάνει για σήμερα. Αύριο θα κάνω τη θάλασσα να ρίξω και καμιά βουτιά. Ξάφνου ένας φάκελος εμφανίζεται κάτω από την πόρτα.

- Τι είναι αυτό; ΔΕΗ; Τι είναι το ΔΕΗ; Χρωστάω δέκα εκατομμύρια ευχές; Για στάσου θα τους πάρω τηλέφωνο να τους ξεχέσω.

- Ναι για σας, ΔΕΗ εκεί;

- Παρακαλώ;

- Ποιοι είστε;

- Έχουμε μπλέξει με τρελό δευτεριάτικα. Εσείς που πήρατε κύριε;

- Σε ένα τηλέφωνο που βρήκα σε ένα φάκελο που γράφει ΔΕΗ.

- Η μαμά σου είναι σπίτι; Δώστη μου λίγο να της μιλήσω αγόρι μου. Που σ’αφήνει και παίρνεις τηλέφωνα όπου νάναι.

- Είμαι ο Θεός κυρά μου.

- Α σε βρήκαμε πουλάκι μου. Αύριο κατεβάζουμε το διακόπτη αν δε πληρωθούμε. Δε θα δουλεύουμε τζάμπα. Για σένα και τον άλλο το χαραμοφάη.

- Ποιόν άλλον; Τι στο διάολο συμβαίνει;

- Έλα με φώναξες; Σου ήρθε και σένα ένα χαρτί που γράφει ΔΕΗ;

- Κύριε, είστε ακόμα στη γραμμή μ’ακούτε;

- Ωχ θεέ μου.

- Σου χω πει μη το λες αυτό μπροστά σε ξένους, ακούγεται πολύ εγωιστικό.

- Ναι πείτε μου κυρία μου.

- Οι πέντε χιλιάδες ευχές είναι δημοτικά τέλη, Οι άλλες δυο είναι ερτ και τα υπόλοιπα είναι για μας. Μη συγχύζεστε.

- Δηλαδή δε θα τα πληρώσω;

- Θα τα πληρώσετε κανονικά.

- Μα εγώ μόνο φως ζήτησα.

- Όλος ο κόσμος μόνο αυτό ζήτησε αλλά πληρώνει και τα υπόλοιπα. Εσύ τι είσαι μάγκας; Όταν χειροκροτάς στη Γιουροβίζιον είναι καλά; Πώς θα πληρωθούν όλοι αυτοί; Από την ερτ;

- Θεέ κλείσε, πες τους θα τους πάρω εγώ σε λίγο;

- Γιατί πληρώνω σε ευχές;

- Γιατί δεν έχει ανακαλυφθεί το χρήμα. Θα τις καταθέσετε στην EyhoBank και θα γίνει η μετατροπή σε ευρώ αργότερα.

- Κλείσε σου λέω. Θα μας ξεβρακώσουν.

- Εντάξει, σας ευχαριστώ, Θα σας πάρει ο διάολος σε λίγο.

- Να πας κι ακόμα παραπέρα. Κακοπληρωτή…..


-Συνεχίζεται-