Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου 2007

Λεξικό της Ελληνικής

Αξιοκρατία: Ορισμός που χρησιμοποιείται κατά κόρων στην προεκλογική περίοδο και είναι αποδεδειγμένο πως έχει αποτέλεσμα στους επί ξύλου κρεμάμενους. Συνοδεύεται άψογα με ένα παράδειγμα πρόσληψης γαλάζιων ή πράσινων παιδιών, ανάλογα με τον ομιλητή.

Διαγωνισμοί του δημοσίου: Παίξε Λόττο, περισσότερα κέρδη λιγότερο άγχος.

Ανοίγονται νέοι ορίζοντες: Άμα δεις καμία αλλαγή πες μου και μένα.

Βουλευτής: Περιορισμένες χάρες. Πρέπει να πέσουν πολλά τηλέφωνα.

Υπουργός: Σκάσε και γλύφε, όλα μπορούν να συμβούν.

Πρωθυπουργός: Καπετάνιος σε γαλέρα. Αγναντεύει μακριά τη χώρα του ποτέ και οι ναύτες του αντί να συγχρονιστούν στο κουπί και να φτάσουνε, τραβάει ο καθένας…ότι έχει.

Κυβέρνηση: Η γαλέρα που λέγαμε χωρίς το γα. Έχει μείνει μεσοπέλαγα και οι ναύτες αφήσανε τα κουπιά και βγάλανε καλάμια. Ότι αρπάξουμε στη σχάρα κατευθείαν.

Αντιπολίτευση: Μια άλλη γαλέρα που έχει πλαγιάσει την πρώτη και οι μούτσοι της κονταροχτυπιούνται με τους απέναντι. Αντικειμενικός σκοπός της είναι, όχι να φτάσει πρώτη, αλλά να μη φτάσει η κυβέρνηση.

Χώρα: Ένα απέραντο φρενοκομείο. Απλά και διαχρονικά από τα χείλι του αείμνηστου Καραμανλή.

Άνεργος: Χωρίς μεταπτυχιακό.

Φτωχός: Τεμπέληδες είναι ρε, άκου που σου λέω. Δεν πάει κανένας στα χωράφια πια. Δουλειές υπάρχουνε αλλά όλοι μου θέλουνε γραφείο. Περίμενε λίγο γιατί χτυπάει το κινητό μου. Α ο γιος μου είναι από Αγγλία. Το πουλάκι μου έχει τρελαθεί στις σπουδές, θα γίνει μεγάλος επιστήμονας το παιδί μου.

Ανασχηματισμός: Άλλαξε ο Μανωλιός και έβαλε τα ρούχα του αλλιώς.