Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2007

Εφιάλτης


Τρέχω μέσα σε ένα μακρύ διάδρομο. Πολύ μακρύ. Ατελείωτο. Από πίσω μου ακούω ουρλιαχτά και απόκοσμες φωνές. Ξαφνικά πέφτω πάνω σε ένα μπουφέ! Τσιμπάω κάτι στα γρήγορα και συνεχίζω. Ρίχνω μια γρήγορη ματιά πίσω και το βλέπω να έρχεται κατά πάνω μου. Τρέχει γρήγορα το μπουρδέλο σκέφτομαι και ψάχνω για το όπλο μου. Τζίφος, δεν το έχω μαζί μου. Ανοίγω μια πόρτα και βγαίνω στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων. Είμαι σε ένα παράθυρο, στο πάνω δεξιά. Στο από κάτω είναι το τέρας! Τρομακτικό και τρισάθλιο περιμένει να του περάσουν το μικρόφωνο. Τι στο διάλο γίνεται. Στο αριστερά από μένα είναι ο Χατζηνικολάου και από κάτω του ο Τράγκας. Δε ξέρω με ποιόν να τρομάξω περισσότερο. Κλείνω το παράθυρο και το πατζούρι. Ακούω το τέρας να βρυχάται για τις ανατιμήσεις στα καύσιμα. Βάζω το χέρι στην τσέπη και βγάζω …ένα προφυλακτικό. Ας μη του δίνω ιδέες, σκέφτομαι. Το ξαναβάζω και βρίσκω το κινητό μου. Ρυθμίζω το ξυπνητήρι να χτυπήσει. Πρέπει να ξεφύγω από αυτή την κόλαση. Ευτυχώς ξυπνάω και παίρνω στα χέρια μου το κινητό που παίζει το sex gardoumba kai doner επίμονα. Ούφ τη γλύτωσα. Κοιτάζω την ώρα. 06:15 το πρωί. Όχι ρε γαμώ το. Πρέπει να πάω στη δουλειά. Πρώτη φορά ξυπνάω από εφιάλτη και ξενερώνω. Τέρας! Που είσαι; Έλα να με πάρεις, φοβάμαι.

3 σχόλια:

Δέσποινα Σικαλή είπε...

xaxaxax
file fovero!!!!!!!!
poly dynato

Λακων είπε...

Μακεδόνα φίλε μου να είσαι γενναίος.
Ίσως τη επόμενη φορά να δεις Κακαουνάκη και Ευαγγελάτο με guest star τον Κουναλάκη να διασταυρώνει τα πυρά του με τον πολιτευτή του ΠΑΣΟΚ Λιάγκα που του σφυρά στο αυτί τις ατάκες ο Μαλέλης.
Και ίσως το κινητό σου να έχει μείνει από μπαταρίες..

keimenografos είπε...

Εκεί θα χρειαστώ υπερφυσικές δυνάμεις. Θα επιστρατεύσω Παπαρήγα για αρχή με αυτό το θανατηφόρο ταγιέρ και την τσάντα δολοφόνο. Από τα βάθυ της αβύσσου θα απελευθερώσω τον σύγχρονο προμηθέα. Τον πρόεδρο Λεβέντη. Το τρίτο κύμα δε θα αποτελείται από τη γνωστή και περίφημη σάρισα των προγόνων μου αλλά από το αβυσσαλαίο Σύριζα με Αλαβάνο έφιππο να τονώνει το ηθικό της πρώτης γραμμής που θα υποστεί τις μεγαλύτερες απώλειες σε ψηφοφόρους. Η νίκη είναι σίγουρη. Εύχομαι το κινητό να μη χτυπήσει γιατί είναι καπιταλιστικό προϊόν και θα καταρρεύσει ηθικά όλη η αριστερή πτέρυγα!